
Foto: Operation Smile
Da vi ble kjent med arbeidet til Operation Smile Norge, ønsket vi å bruke den kompetansen vi sitter på til noe mer enn «bare» kommersielle prosjekter. Derfor valgte vi å gå inn i dette som et pro bono-samarbeid, og gjøre innsatsen vår for Operation Smile Norge til vår julegave i 2025.
I stedet for tradisjonelle gaver har vi valgt å bidra med det vi kan best: strategisk kommunikasjon, kreativt arbeid og ytelsesbasert annonsering som kan hjelpe organisasjonen å nå ut til flere.
I november og desember har vi hjulpet Operation Smile Norge med å utvikle og gjennomføre en digital kampanje som bygger kjennskap og styrker merkevaren deres i det norske markedet.

Dette gjorde vi for å:
Hovedmålet i denne fasen har vært å øke kjennskapen til Operation Smile Norge som organisasjon, og å bygge en tydelig, gjenkjennbar digital tilstedeværelse som kan støtte videre arbeid med både innsamling og rekruttering av støttespillere og samarbeidspartnere

Helt konkret har vi:
Avtalen vår med Operation Smile Norge innebærer at vi fungerer som en strategisk og operativ partner på betalt kommunikasjon i digitale flater. Det vil si at vi:
For oss i NXT handler dette om samfunnsansvar i praksis, å bruke vår fagkompetanse til å støtte en organisasjon som gjør en reell forskjell, og samtidig gi medarbeiderne våre et prosjekt de oppriktig kan være stolte av å jobbe på.