Frokostseminar - abonnement og betalte lojalitetsklubber

Kundelojalitet er høyt etterspurt i alle bransjer. Dette er fordi lojaliteten til merkevarene sitter løst hos forbrukere. Verden snakker om fremtidens abonnementsøkonomi og abonnementsrevolusjon. Flere og flere merkevarer søker til forretningsmodellen abonnement, men ikke alle er like kjent med mulighetsrommet innenfor betalte lojalitetsklubber.

Vår partner Subscrybe holdt et interessant og inspirerende frokostseminar den 14. september her på Mesh Youngstorget. Temaet for seminaret var betalte lojalitetsklubber, der de blant annet viste hvordan – og hvorfor – betalte lojalitetsklubber øker lojalitet, handlekurv og kjøpsfrekvens.

Matas er Danmarks største retailere og en av Skandinavias ledende retailere innen helse og skjønnhet. Kjeden har 263 butikker og omsetter for DKK 3,69mrd årlig. Samtidig er de en av de største aktørene innen e-commerce i Danmark, og vant nylig den danske omnichannel-prisen. Matas er blant butikkjedene som har jobbet mest intensivt med abonnementskonsepter, og i februar 2020 lanserte de Club Matas Plus – den betalte utgaven av deres suksessfulle lojalitetsklubb.

Julie Marie Hauerberg, Abonnement og Loyalty Program Manager i Matas, tok oss med på deres spennende abonnementsreise og delte flittig sine erfaringer og suksess med betalte lojalitetsklubber fra sine mange merkevarer. Og for en abonnementsreise og imponerende resultater Matas har å vise til med sitt nye abonnementskonsept, Club Matas Plus!

Tusen takk for et inspirerende frokostseminar.

Visste du at:

  • Norsk husholdning har i gjennomsnitt hele 18 abonnement og bruker i gjennomsnitt NOK 3897 per måned, eller NOK 46.764 i året?
  • 64% sier de har langt flere abonnement i dag enn for bare fem år siden?
  • 41% synes abonnement gir dem mer convenient, fleksibilitet og frihet i hverdagen?
  • 31% tror de i fremtiden vil ha flere abonnement?
  • 41% av millenials tror de vil abonnere på flere tjenester i fremtiden?
  • Younger Generations simpelthen elsker abonnement?

La NXT hjelpe deg å skalere lønnsomhet og vekst innen abonnement:

NXT har lang erfaring med abonnement og har en spennende infrastruktur som kan hjelpe din bedrift med å skalere lønnsomhet og vekst. NXT er en av de få aktørene i Norge med en komplett infrastruktur innenfor området Subscribe. Vi tilbyr strategisk og taktisk hjelp innen abonnementsinnovasjon, konseptutvikling, kommunikasjon, design, produksjon, teknologi, abonnementsløsninger, varehotell, varepakking, logistikk, og kundeservice med dertil winback-løsninger – hvordan beholde og vinne tilbake dine kunder.

Dersom du går med planer om abonnement, vurderer betalt lojalitetsklubb, eller er på jakt etter en leverandør der du får alt på ett sted, ta kontakt med oss i NXT! Vi spanderer en kaffekopp og ser litt på mulighetene for å skalere din business – enten det er i Norge eller utenfor Norges grenser.

Kontakt Terje Davidsen (CEO/Konsulent), på tlf 900 61 561 eller terje@nxt.no

Kontaktpersoner

No items found.

Aktuelt

Si hei!

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.