Innsikt og analyse

Analyse er noe av det viktigste man kan gjøre, men som alt for få gjør. Et hvert prosjekt, uavhengig om det er en kampanje, produktutvikling, produktlansering eller en endringsreise, krever at man har innsikt. Uten innsikt er utsiktene dårlig.  

Innsikt har som oppgave å minimere muligheten for å mislykkes. Det er derfor viktig at man har tilstrekkelig med informasjon før man setter i gang med et prosjekt. Dette kan ofte gjøres ved å samle informasjon man allerede har tilgjengelig for å få et godt oversiktsbilde over hvor man står i dag. Dersom det ikke gir tilfredsstillende resultat kan man gå ut å samle egen data

Innsikt i sine egne målgrupper er utrolig viktig. Uten dette vil det være vanskelig å gjøre riktige valg når det kommer til kreative uttak, medievalg, design og strategi.

Ved hjelp av datainnsamling, analyse og rapportering kan våre spesialister gi deg en uvurderlig innsikt i egen kundebase. Med rett innsikt og datadrevet markedsføring treffer du nøyaktig den målgruppen du ønsker å treffe.

Gjennom NXT 360 Dashboard gir vi deg oversikt over kampanjene du kjører i alle digitale kanaler. I tillegg viser verktøyet deg utviklingen av SEO og sideytelse samt webanalyse. Alt i samme verktøy.